Il sole esiste per tutti - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Il sole esiste per tutti - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Il sole esiste per tutti

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

11 April 2009 | Finland, Helsinki

En ja: ook hier hebben we de ZON gezien! de temperatuur wil nog niet echt omhoog, maar langzaam aan bereieken we de 10 graden (hoera!)

Nu zul je denken, waarom een italiaanse titel.. JA ik ga weer naar Italia en wel van 8 juli t/m eind augustus.
Heb een vakantiebaantje gevonden op een mooie camping 100 km onder Livorno, aan de westkust dus.
Ik ben welgeteld 3 dagen in Nederland te vinden, dan vertrek ik naar paps en mams voor een lekker weekje relaxen aan het Lago di Garda, waarna ik gelijk door ga.
Maar goed, dat over 78 dagen (zoals deze site heel mooi aftelt)

We hebben nog heel wat leuke dingen in het vooruitzicht: Nu is het pasen, wat 4 dagen vrij betekent.
Binnekort wat leuke dingen met de universiteit, event, workshop, etc.
30 april / 1 mei is ook hier een feest, en wel VAPPU. Kortgezegd gewoon zuipen met alle inwoners hier ;)
1 mei komen pap en mam hier ook aan (wat zal ik er fris en fruitig uit zien!) dus lekker een lang weekend sightseeing!! Heb er heel veel zin in.
In mei gaan Siem en ik nog een keer naar Tallinn / Riga, en moet er ook hard gewerkt worden om mn project af te ronden.

2e weekend van juni komen Henrieke en Merel langs! :D en dan is het in Juni ook nog eens midzomernacht, wat me ook bijzonder lijkt!

Ja ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, afgelopen week gewoon elke dag gewerkt en savonds ook niet zoveel gedaan, al was het vorig weekend wel een leuk feestje!
Vergeet ik het bijna, komende vrijdag hebben we avondje uit met alle interns en we gaan KARAOKE zingen..ahum ahum ahum..dat wordt leuk ;)

Oja, ben afgelopen dinsdag bij een voetbalteam wezen kijken, waar ik misschien mee zou gaan trainen. HJK heet de club, professioneel dames voetbal..en dat bleek haha! Ging bij het 2e team kijken, niveau was wel oke, maar ze trainen 4/5 keer per week en das toch net ff iets teveel voor mij! Dus op zoek naar een ander team :) En anders hebben we altijd nog een park naast de deur met gras en 2 goals :)

Nou we gaan hier nu lekker pizza eten en de stad in, dus ik zeg MOI MOI!

  • 11 April 2009 - 18:47

    Els (weer):

    Hoi meis,wat n leuke update vanuit dat eeuwigkoude Finland,ik hoop dat t vanaf 1mei nou toch eindelijk wat warmer gaat worden,anders kom ik niet.Ja,Italie blijft toch trekken,dat geld voor ons ook hoor,ik vind t zooo leuk dat je daar bij ons komt,lekker ouderwets.Hoop wel dat je toch nog n V.club vind om mee te trainen.Dikke kusz xxe

  • 11 April 2009 - 20:12

    Henrieke:

    Leuk verhaaltje weer! En lekker dat het ook daar iets warmer wordt! Have fun en we skypen!
    Liefs

  • 14 April 2009 - 19:25

    Els:

    Ik klik iedere keer op "foto's"in de hoop dat er wat meer op staat,maar dat valt n btje tegen.Je moet je bezoekers wel blijven boeien hoor ,Een foto met zonerop zou ook leuk zijn.Nou,tot gauw,liefs...mama

  • 14 April 2009 - 19:48

    Mandy Ponstijn:

    Op verzoek dan 2 foto's ;) en nee dat zijn geen terroristen op die boot haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Afstuderen Helsinki

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

All good things come to an end

16 Juni 2009

Laatste week

08 Juni 2009

...another week in helsinki

24 Mei 2009

Het eind is in zicht

08 Mei 2009

Hollandse invasie
Mandy

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 46270

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 22 Juni 2014

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

18 Januari 2011 - 12 November 2011

OZ/NZ 2011

24 Februari 2009 - 25 Juni 2009

Afstuderen Helsinki

Landen bezocht: