Who the f**k is Alice?! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Who the f**k is Alice?! - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Who the f**k is Alice?!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

18 April 2009 | Finland, Helsinki

Maar weer eens een berichtje vanuit het nog altijd koude Finland. Vandaag was het erg mooi weer (lees: zonnig), maar het waaide heel hard en nog steeds maar rond de 7 graden. Heb wel gezien dat het vanaf de 24e rond de 15 graden wordt!
Daarom heb ik vandaag maar een nieuwe zomerjas gekocht :) Verder niet zoveel gedaan, wat boodschappen en vanmorgen ff rondje hardgelopen.

Gister daarentege, eind van de middag vertrokken we met de interns richting cafe Bakers, waar we voor 1 euro sparkling wine zouden hebben. Dit was niet helemaal zo, maar toch even ouderwets 'geborreld'(wat ik hier overigens echt mis!) haha.
Daarna in hetzelfde cafe gegeten en richting de KARAOKE bar gegaan. Deze bevond zich in een lekkere buurt van Helsinki; we stapten de tram uit en 2 lui rolden al vechtend over straat. Gelukkig waren we met een grote groep!
De karaoke bar moet je je voorstellen als volgt: shabby kroegje, 20 dronken oude mannen + 10 vrouwen, een bar en een soort van podium. Er lagen mapjes met allerlei liedjes, die je kon invullen op een papiertje met je naam erbij en dan werd er omgeroepen wanneer je aan de beurt was.
Simone, Rob en ik besloten om, en daarom de titel van deze blog, Who the fuck is alice te gaan doen.
Nadat Pau en Marcos heel mooi La Bamba hadden gezongen, waren wij aan de beurt.En zo ging het dan nog een poosje door..en af en toe wat finse zangtalenten tussendoor.
Tot half 12 gebleven en toen besloten dat het toch echt wel genoeg was! Op naar MOlly Malones om ECHTE muziek te horen!
Weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen..

Verder is Merel dinsdag jarig, dus bij deze ook nog: gefeliciteerd! =)

Korte blog deze keer, alleen even een update over mijn eerste karaoke ervaring. Denk dat het blijft bij eens en nooit weer haha.

xx

• 18 April 2009 - 19:47

Els:

Hoi lieve Men,
    je weet ze toch altijd wel weer te vinden he,die shabby kroegjes.Alsje maar plezier hebt,ja dat borrelen is natuurlijk in Rome n hele andere belevenis.Warmte roept nou eenmaal hele andere sfeer op dan kou,t wordt nu toch echt wel tijd voor wat hogere temperaturen daar bij jou,nog 12 daagjes,dan zijn we er!tot morgen meis xxe

• 19 April 2009 - 17:37

Moon:

Ondertussen ben ik aan het lullen metje op msn, en toch eventjes je verhaaltje aan t lezen haha, maar geniaal op dat nummer te doen in een karaoke bar :-D op na het volgende verhaaltje wieeeeeeh xxx