Nieuw avontuur - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Blijf op de hoogte en volg Mandy

24 Juni 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Na 1,5 jaar in Nederland ben ik weer op pad. 23 juni 2013 om 12.55 vertrok mijn vlucht naar Hong Kong.
Op Schiphol was een heel afscheidscomite aanwezig bestaande uit pap, mam, remco, annie, kindjes, debster, kimmie en henrieke! Super leuk. Om half 12 moest ik toch echt door de douane en was het afscheid daar.

Hong Kong daar zit / lig ik nu. Heb hier een dag overstop en ik had een tripje naar de Giant Buddha gepland, maar helaas gooit het weer roet in het eten.
Sinds ik hier aangekomen ben, regent het pijpenstelen en is er niets anders te zien dan grijze massa :(
Dus ik heb een lekkere ligstoel bemachtigd en probeer de dag door te komen met lezen, filmpjes kijken, slapen, eten en nog maar weer wat lezen.
In die 5 uur dat ik hier ben heb ik al een aantal gekke dingen gezien:
- een albino chinees
- een vrouw met voetbalschoenen (noppen) als gewone schoenen
- een groep chineese kanaries (reisgezelschap in gele overalls)

Vanavond om 21.00 vlieg ik door naar Brisbane, waar ik om 9.30 u 's ochtends zal landen.
Daar ga ik logeren bij Alexandra en Ale, waarmee ik 2 jaar terug heb gevoetbald in Brisbane. Ook is Dionne nog in town (als het goed is) dus wij gaan ook nog even meeten.
Dan 1 juli vlieg ik naar Darwin, waar ik opgehaald word voor nog een paar dagen op de boerderij! Kijk er naar uit om iedereen weer te zien.

Vanafdaar heb ik alle tijd om de westkust te reizen, zolang ik eind augustus maar weer in Brisbane terug ben om door te vliegen naar NIeuw Zeeland.
Daar ga ik aan het werk bij het Millenium Hotel Rotorua, onder (strenge?) supervisie van neef Yuri hahaha. Maar dat duurt nog even.

Ik zal weer wat leuke reisverslagen proberen te schrijven gedurende de reis.
Nu ga ik lekker een filmpje kijken. Adios! xx



  • 24 Juni 2013 - 07:39

    Gerrie:

    Ha Mandy,

    Je grote avontuur begonnen, succes met wachten en het spotten van grappige, leuke en bijzondere figuren:) Geniet van alles

    Dikke kus

  • 24 Juni 2013 - 08:11

    Mirella:

    Hola Mandy: het eerste reisverslag is een feit!!
    Buen viaje a Australia y nos escribimos. Hasta pronto. Abrazo

  • 24 Juni 2013 - 16:01

    Siem:

    Hey Mandy: nu kunnen we weer lekker je avonturen volgen!! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hong Kong, Hong Kong

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

Back to the roo's and the All Blacks!

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Home time!

04 September 2013

van hot naar her

24 Juli 2013

Crazy times!

24 Juni 2013

Nieuw avontuur
Mandy

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 46295

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 22 Juni 2014

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

18 Januari 2011 - 12 November 2011

OZ/NZ 2011

24 Februari 2009 - 25 Juni 2009

Afstuderen Helsinki

Landen bezocht: