Nog 4 daagjes! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Nog 4 daagjes! - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Nog 4 daagjes!

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

20 Februari 2009 | Nederland, Apeldoorn

KIjk naar buiten, enige wat je ziet is grauwe lucht en regen...maar over een paar daagjes is dit beeld sneeuw!

Vorige week zat ik ook in de sneeuw, in Gerlos wel te verstaan. Een weekje skieen (of nou ja, ik snowboarden) met Henrieke en Merel! Heenreis was zwaaaar vermoeiend, maar eenmaal aangekomen scheen het zonnetje en hebben we de eerste dag lekker rond gekeken. ZOndags begon mijn les, heel leuk groepje en al snel gingen we de rode pistes ook af. Aangezien ik het nog maar 1 keer eerder had gedaan, ging het super goed!
Rest van de week veeeeel sneeuw gehad, gesloten liften door wind, maar daarentegen ook af en toe een zonnetje en 's ochtends super lekkere pistes als er nog niemand op geweest was! 's Middags en savonds feesten in de CinCin en de Country club, tussendoor nog wat Trottelz en Hammers op MTV..kortom een top weekje waar ik er nog wel een van aan zou willen plakken!
Waarin ik me natuurlijk ook voor kon bereiden op de temperaturen in Helsinki: op de berg was het -12!

Dinsdag is het dus zover, ik vlieg om 8.40 vanaf Dusseldorf naar Helsinki, waar SImone en een pools meisje me op komen halen. Ben zo benieuwd naar alles en heb er heel veel zin in.
Afgelopen week iedereen al beetje gedag gezegd, dit weekend nog even met de heupjes los in Apeldoorn en dan ben ik er klaar voor.
Heb al van SImone gehoord dat het nog leuk wordt met openbaar vervoer met al die finse namen van haltes en straten, dus ben benieuwd!

xx

• 24 Februari 2009 - 19:11

Els:

Hoi meis,nou,je bent er nu en je zal al wel in je Finse bedje liggen,t was nogal vroeg op hè.
    Ga maar lekker alles ontdekken daar,maak er n fantastische tijd van en sukses met t projekt.Kan niet wachten om te komen!Kusz ,mam xxxe