Home sweet home - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 November 2011 | Nederland, Apeldoorn

De laatste week in Nieuw Zeeland heb ik niet veel meer gedaan. Samen met Martijn gewoon lekker films gekeken, uitgeslapen, Auckland rondgewandeld (op zoek naar een supermarkt) en de laatste souvenirs gekocht. De dag voor vertrek zijn we naar een motel op het vliegtuig gegaan, wat beschikte over een heeeeeerlijk bed (EINDELIJK!!!!).
Vrijdagochtend vertrok Martijn richting Christchurch en heb ik hem eerst uitgezwaaid. Daarna was het voor mij tijd om ook in te checken. Het idee om nu echt (voorlopig) voor het laatst in een vliegtuig te stappen en gedag te zeggen tegen het reizen en de vrijheid, viel me wel een beetje zwaar. Toch had ik ook veel zin om naar huis te gaan en iedereen weer te zien...in het speciaal oma, want die is 15 november 90 geworden en als verrassing zou ik daar zijn. (ze heeft het overleeft ;) )

Na 10 maanden ben ik afgelopen zaterdag morgen om 06.25u weer veilig geland op Nederlandse bodem. Na 1,5u oponthoud in Auckland, ging de vlucht verder voorspoedig en had ik in HongKong ongeveer 2u om over te stappen. Vanuit daar was het nog 12u naar Amsterdam.
Gelukkig beschikte het vliegtuig over de nieuwste films, muziek, radio en leuke spelletjes.
Pap en mam stonden klaar bij de aankomsthal en het was super fijn ze weer in het echt te zien.
Bij aankomst thuis waren Rem, An en Lau er ook..en Lauren kan lopen!

Nu is het acclimatiseren en weer in het 'normale' ritme komen. Aan de ene kant went het snel, maar toch merk ik dat ik er een beetje moeite mee heb.
Dit was mijn eerste echt reis, maar zeker niet de laatste. Dus hou mn site in de gaten, want je weet maar nooit!

  • 17 November 2011 - 09:34

    Siem:

    Welkom thuis

  • 17 November 2011 - 09:34

    Siem:

    Welkom thuis

  • 17 November 2011 - 17:32

    Ingrid:

    Wat geweldige reis heb je gemaakt en wat was het leuk om een beetje met je mee tereizen. Helemaal super dat je weer terug bent vooral je ouders en familie zullen het wel fijn vinden dat je er weer bent. Nu weer sparen en dan een volgende reis voor bereiden.....tot maandag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Apeldoorn

OZ/NZ 2011

Recente Reisverslagen:

16 November 2011

Home sweet home

07 November 2011

Van hot naar her

29 September 2011

Go All Blacks!

11 September 2011

Van regenwoud naar woestijn

28 Augustus 2011

Oostkust in sneltreinvaart
Mandy

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 46278

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 22 Juni 2014

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

18 Januari 2011 - 12 November 2011

OZ/NZ 2011

24 Februari 2009 - 25 Juni 2009

Afstuderen Helsinki

Landen bezocht: