2 weeks before take off - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu 2 weeks before take off - Reisverslag uit Apeldoorn, Nederland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

2 weeks before take off

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

02 Januari 2011 | Nederland, Apeldoorn

Na 2011 feestend ingegaan te zijn, is het nu tijd om echt uit te kijken naar de 18e!

Nog twee weekjes, waarin ook nog aardig wat op de planning staat, dus die zullen snel voorbij vliegen denk ik. Alle spulletjes zijn zo ongeveer wel in huis nu, dus het is alleen nog 'afscheid' nemen van vrienden en familie.. en natuurlijk mn spullen en kleren IN de backpack krijgen..dat wordt nog wat :D
Het eerstvolgende bericht zal van australische bodem zijn, hopelijk als ik terugkom van een dagje zwemmen en/of surfen op BONDI BEACH whoohoo! hahah
tot dan!
x

• 02 Januari 2011 - 21:36

Henrieke:

He wereldreizigster! Nog even en je bent er weer vandoor, mis je nu al :(. Gelukkig zie ik je iig nog voordat je vertrekt! En ben nu al benieuwd naar al je stoere/gave verhalen :). Je gaat zeker weten een toptijd krijgen!
    xx

• 02 Januari 2011 - 23:32

Dionne:

Hee Mandy!!
    Ik wil je heel veel plezier wensen aan de andere kant van de wereld!! (Ben stiekem wel een beetje jaloers hor!)
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen, zal je waarbenjij.nu goed in de gaten houden;)
    Geniet ervan!!
    xx

• 06 Januari 2011 - 13:55

Moon:

Ik ga je zekeeeeeeer volgen :-D, maar dat wist je al, geniet ervan!!!!!