...another week in helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu ...another week in helsinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

...another week in helsinki

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

08 Juni 2009 | Finland, Helsinki

Zo dat was me het weekje wel zeg!
Vanaf maandag al druk bezig met voorbereidingen voor de seminar van donderdag en vrijdag die Simone en ik mede organiseerden.
Donderdag om 7.45 aanwezig op laurea om alles op te starten. Hele dag presentaties en workshops, met daarna een leuk avondprogramma. Er stond forest-golf en een ander 'leuk' fins spel op het programma, maar de regen gooide roet in het water. MAAAR zo Nederlands (lees: georganiseerd) als we zijn, hadden we een mooie backup in de vorm van een soort Ik hou van Holland-maar dan anders- quiz. Moet zeggen dat iedereen super mee deed en het (volgens mij) echt leuk vond! Helemaal het slot, met een geweldige Limbo dans van de langste personen van de labs. Hierna nog even lekker in de sauna geweest, met een dipje in het meer wat erbij was. Avond afgesloten met lekker eten (en drinken).
Na afsluiting heeft de buschauffeur ons, traditiegetrouw, in het centrum afgezet, waar we nog even door zijn gegaan tot in de vroege uurtjes. En dat werden hele vroege uurtjes, want om half 7 gingen we net zo moe weer UIT het bed. Vrijdags ging de seminar nog verder, GELUKKIG maar tot 13.00 uur. Iedereen zat er echt bij als zombies, wat erg grappig was. Maar ook blij dat ik weer thuis was om 14.00 en lekker mn bed weer in kon!
KORTOM een geslaagde seminar!

Het verdere weekend niet zoveel gedaan, even bij een festival geweest, en gister met claus naar het Funpark. 1 achtbaan ritje gedaan, want het was best duur. De rest van de dag in een parkje gezeten, gekletst, gegeten, gedronken, etc.

Nu is het weer maandag, nog maar 17 dagen tot vertrek. Eigenlijk vind ik het wel jammer, want ga mn leuke collega's wel missen! Maar goed, nieuw avontuur staat alweer voor de deur.
Tot die tijd ga ik mn presentatie voorbereiden (30juni) en GENIETEN van de tijd hier!

• 08 Juni 2009 - 07:36

Siem:

Zou graag willen zeggen dat het de aankomende dagen rustiger word. NOT!! Wel veel leuke dingen in het vooruitschiet

• 09 Juni 2009 - 15:11

Remco:

Ligt het aan mij of is drinken het meest voorkomende woord in al je berichten :D

• 09 Juni 2009 - 18:31

Mandy:

ja klopt, ben al aardig geintegreerd hier in finland dacht ik zo ;)