Het eind is in zicht - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Het eind is in zicht - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Het eind is in zicht

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

24 Mei 2009 | Finland, Helsinki

Nog maar weer eens een nieuw berichtje. Het eind is in zicht! Komende week rond ik mn scriptie helemaal af en gaatie met de post naar Nederland. Weer een stuk afgesloten en dan nog maar 5 weken, 35 dagen op precies te zijn tot ik weer in het vliegtuig naar Nederland stap.
Gelukkig staan er in die 35 dagen veel leuke dingen gepland, dus de tijd zal snel voorbij gaan..ik moet zeggen dat ik het hier wel een beetje gezien heb ook.

Helaas is mijn sjakie avontuur niet helemaal zoals gepland verlopen, want de fabriek was DICHT.

Verder wordt het nu erg rustig op Laurea. De lessen zijn afgelopen, dus de studenten hebben vanaf juni ook vakantie. De meeste exchange students gaan ook naar huis zo rond eind mei. De meeste van de mensen waar ik mee werk blijven zo ongeveer ook tot eind juni, dus dat is wel gezellig.
Af en toe gaan we barbeque'en in het park als het lekker weer is en dit weekend was er World Village Festival in het centrum. Stelde niet heel veel voor, alleen een paar als terrorist-uitziende-artiesten met rockgitars. Wel lekker om er even uit te zijn.
Gister ook naar een nieuwe club geweest: the tiger (lekker fout). Hele mooie club, met een balkon met uitzicht over de stad. Aangezien het hier nog naar 3u donker is snachts, kwam rond half 3 de zon alweer op! Er mooi om te zien vanaf zo'n hoog punt.

wat staat er nog op de planning:
4en5 juni hebben we een seminar van Laurea, waarbij we savonds naar een meer gaan en gaan bbq en en sauna enzo
weekje later komen 11 juni henrieke en merel hier voor 5 dagen, waarin we weer veel gaan zien en doen en hopen op mooi weer!
In dit weekend geven we ook een afscheidsfeestje, aangezien het weekend erna Midsummer is.
Met Midsummer gaan simone en ik naar RIga, hebben een goedkope vlucht op de kop getikt, dus gaan 2 dagen heen en weer. Schijnt een mooie stad te zijn, dus ben benieuwd!
En dan is het alweer de laatste week en vertrekken we donderdags weer richting NEderland. Ik moet zeggen ik kijk erg uit naar mn BED. Ben dat kleine ding hier zat! En ook lekker bankhangen mis ik hier hehe..
Maar dat gaat in die 5 dagen dat ik in NL ben helemaal goedkomen ;-)

Dat was het weer, adios!

xx

  • 25 Mei 2009 - 10:54

    Siem:

    Nog 31 dagen hoor

  • 03 Juni 2009 - 15:13

    Els:

    nu is t nog maar 23dagen,zie je wel hoe snel t gaat.ik zou nu ook die ijseenden weles verwisseld willen zien voor Helsinki-beach!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Finland, Helsinki

Afstuderen Helsinki

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2009

All good things come to an end

16 Juni 2009

Laatste week

08 Juni 2009

...another week in helsinki

24 Mei 2009

Het eind is in zicht

08 Mei 2009

Hollandse invasie
Mandy

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 46278

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 22 Juni 2014

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

18 Januari 2011 - 12 November 2011

OZ/NZ 2011

24 Februari 2009 - 25 Juni 2009

Afstuderen Helsinki

Landen bezocht: