Home time! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu Home time! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Mandy Ponstijn - WaarBenJij.nu

Home time!

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Juni 2014 | Australië, Brisbane

Ik zie net dat mijn laatste blog dateert van september vorig jaar....wat slecht :) Maar dat krijg je denk ik als je 'gewoon' aan het werk bent en niet continue op reis.
Mijn 10 maanden in Nieuw Zeeland ga ik dan ook niet samenvatten in een paar regels, want dat is simpelweg niet te doen. Wel kan ik zeggen dat ik een onvergetelijke tijd heb gehad. Werken in een groot hotel, onder leiding van mijn lieve neef, met te gekke collega's, in een prachtige omgeving. Daarnaast natuurlijk mijn internationale voetbal carrière bij Rotorua United Womens 1.
Het afscheid viel me dan ook best wel zwaar. Op 4 juni om 6u 's ochtends heeft Yuri me afgezet op Rotorua Airport en was het tijd voor mij om nog weer 2 weekjes naar Brisbane te vertrekken. Toni (en peanut) kwamen me nog uitzwaaien en in een piepklein vliegtuigje, plek voor 15 mensen (?) was de opkomende zon mijn laatste blik (voorlopig) op Rotorua.

In Auckland stapte ik over in een, gelukkig, groter vliegtuig en om 9.35am heb ik Nieuw Zeeland achter me gelaten.
Terug in Brisbane voelde het direct weer goed, een beetje als thuiskomen kan ik wel zeggen. Het Woodduck hostel nog steeds op dezelfde plek en mijn bedje stond alweer klaar. Gezellig met Chris biertjes gedronken en een hapje gegeten.

In 2 weken hier zoveel leuke dingen weer gedaan! Sunday session met Dionne, dagjes chillen in de zon bij Southbank (winter hier betekend 20 graden en zonnig, oh wat fijn!!!)
Weekend trip naar Moreton Island, waar ik deze keer haaien, walvis, turtle en sting rays heb gespot!
Dagtrip met Dionne en Nori naar Noosa en Mooloolaba. Even een dagje lekker Nederlands kletsen, shoppen, lunchen en genieten van Australische stranden.
Avondje stappen in the Valley, brak theetjes drinken in de stad en boottochtje op de Brisbane River.
Spanje - Nederland kijken in de kroeg met heaps of Dutchies die helemaal uit hun dak gaan voor ONS land, ook al zitten we aan de andere kant van de wereld.
Niet te vergeten Koala Knuffelen en Kangaroo Selfies bij Lone Pina Koala Sanctuary!

Maar ook hieraan komt over 2 dagen een eind. Donderdagochtend om 1am Australian time, vlieg ik via Hong Kong dan toch echt weer terug naar Amsterdam.
Het jaar is echt voorbij gevlogen, unbelievable hoe snel de tijd is gegaan weer. Ik kijk er heel erg naar uit om iedereen in Nederland weer te zien en te kunnen knuffelen! At the same time, laat ik ook een stukje van mn hart achter aan deze kant van de wereld...geeft me in ieder geval een reden om het ooit nog eens op te halen ;)

Ga nu nog even 2 dagen onwijs genieten!!

TOT VRIJDAGGGGGGGGGGGG
xoxo

  • 16 Juni 2014 - 08:39

    Petra Balster:

    Hallo Mandy,

    Leuk om weer van je te (horen) lezen! En inderdaad.... wat is dat jaar omgevlogen.
    In ieder geval heb je, zoals ik het lees, een fantastische tijd gehad.

    Een heel goede reis en misschien tot ziens bij Spaanse les?

    groetjes,
    Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

Back to the roo's and the All Blacks!

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2014

Home time!

04 September 2013

van hot naar her

24 Juli 2013

Crazy times!

24 Juni 2013

Nieuw avontuur
Mandy

Actief sinds 19 Dec. 2008
Verslag gelezen: 9897
Totaal aantal bezoekers 46259

Voorgaande reizen:

23 Juni 2013 - 22 Juni 2014

Round 2 --> Oz & NZ 2013!

18 Januari 2011 - 12 November 2011

OZ/NZ 2011

24 Februari 2009 - 25 Juni 2009

Afstuderen Helsinki

Landen bezocht: